Jestem trenerem personalnym, który w sposób kompleksowy dba o formę fizyczną swoich klientów. W swojej pracy łącze aktywność fizyczną ze zdrowym odżywianiem. Rozpisuję diety oraz dobieram suplementację. Indywidualne podejście do każdego z podopiecznych zapewnia mu komfort oraz gwarantuje uzyskanie zamierzonych celów.
Prowadzę treningi na siłowni, w plenerze oraz w domu klienta. Wiedza i doświadczenie zdobywane podczas czynnego uczestnictwa w szkoleniach, umożliwia mi przeprowadzenie treningu w każdych warunkach.

Z zajęć fitness mogę zaoferować:

  • abt - zajęcia wzmacniające głównie dolne partie ciała, brzuch, uda i pośladki. Po krótkiej 15 minutowej rozgrzewce rozpoczynają się właściwe ćwiczenia wzmacniające, zakończone 10 minutowym strechingiem
  • tbc - zajęcia ogólnorozwojowe, wzmacniające całe ciało. Po krótkiej 15 minutowej rozgrzewce rozpoczynają się właściwe ćwiczenia wzmacniające przy użyciu ciężarków, taśm, piłek, zakończone 10 minutowym strechingiem
  • aerobik - zajęcia dla osób początkujących, które dopiero zaczynają swoją przygodę z fitnessem. Nauka podstawowych kroków, krótkie układy oraz wprowadzenie do ćwiczeń wzmacniających
  •  absolution - zajęcia dla osób chcących wzmocnić mięśnie brzucha. Po krótkiej 15 minutowej rozgrzewce rozpoczynają się dynamiczne, statyczne lub mieszane ćwiczenia na mięśnie brzucha, połączone z ćwiczeniami pleców, zakończone 10 minutowym strechingiem
  • pilates - jest to trening całego ciała . Forma rehabilitacji. Istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała
  • body ball - zajęcia na dużych piłkach, wzmacniające całe ciało, poprawiające koordynacje i balans ciała. Zajęcia obywają się w formie dynamicznej, po 15 minutowej rozgrzewce, ćwiczenia właściwe lub statyczne jako pilates na piłkach
  • fat burning/dance - głównym celem jest spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia polegają na wykonywaniu prostego układu choreograficznego z elementami tańca do niezbyt szybkiej muzyki. Dużo zabawy i uśmiechu a tłuszczyk sam się spala
  • interwał (moje autorskie zajęcia) - zajęcia wytrzymałościowe dla osób zaawansowanych, podnoszące wydolność organizmu. Polegające na naprzemiennym interwałowym treningu. Trening dla osób ceniących czas, ponieważ trwa 30 minut
  • cardio (moje autorskie zajęcia) dla osób zaawansowanych. Zestaw 6 ćwiczeń, wykonywanych w sekwencjach. Trening trwa 25 minut
  • sztangi - zajęcia ogólnorozwojowe, wzmacniające całe ciało
  • aerobox - intensywny trening zainspirowany sztukami walki.
  • zumba- to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku.